Logistika nədir ? Faydaları nədir?
Tahmina2023-08-31T14:40:54+04:00Ticarətin tarixi qədim olduğu kimi, onun həyata keçirilməsində müstəsna rol oynamış ibtidai logistika fəaliyyəti də uzaq keçmişlərdən həyata keçirilməyə başlayıb. O vaxt olduğu kimi, indi də daşınmanın başlıca sahəsi olan logistika müasir həyatın müxtəlif aspektlərində həlledici rol oynayır. Bəs elədirsə logistika nədir? Logistika malların mənşə nöqtəsindən istehlak nöqtəsinə qədər hamar və səmərəli hərəkətini təmin edir. Bu, daşınma, anbar, inventar idarəetmə və paylama kimi fəaliyyətləri əhatə edir. Bu prosesləri optimallaşdırmaqla logistika malların vaxtında və sərfəli şəkildə nəzərdə tutulan ünvanlara çatmasını təmin edir. Müasir dövrün rəqabətli bazarda müştəri məmnuniyyəti hər şeydən üstündür. Logistika məhsulların ehtiyac duyulduğu zaman və yerdə mövcud olmasını təmin etməklə müştərilərin gözləntilərini qarşılamaqda mühüm rol oynayır. Təchizat zəncirini sadələşdirmək və çatdırılma müddətlərini minimuma endirməklə, logistika müştəri məmnuniyyətini və sədaqətini artırmağa kömək edir. Logistikanın bir neçə növü var. Sizə bu haqda daha ətraflı məlumat verək:
Elektron logistika
E- logistika– informasiya, telekommunikasiya sistemləri və texnologiyalarından istifadə etməklə elektron informasiya axınının proqnozlaşdırılması, planlaşdırılması, qərar qəbul edilməsi, əlaqələndirilməsi və idarə edilməsi üçün istifadə olunur. Elektron logistika çərçivəsində informasiyanın yaranması, axtarışı, təhlili, transformasiyası, saxlanması, ötürülməsi (paylanması) həyata keçirilir. Elektron logistikada məhsulların identifikasiyası üzrə beynəlxalq standartların istiqamətləri nəzərdən keçirilir. Bu zaman məhsulların ştrix-kodlaşdırılması; elektron məlumat mübadiləsi; qlobal məlumat sinxronizasiya şəbəkəsi; elektron məhsul kodunun daxil edilməsi həyata keşirilib.
Logistika Mərkəzi
Logistika Mərkəzinin əsas funksiyaları malların emalı və saxlanması, gömrük rəsmiləşdirilməsi və məlumat xidmətləri aparılmasıdır. Nəqliyyat və logistika mərkəzləri ekspeditor və nəqliyyat şirkətləri üçün pulsuz yer təmin edir, yük maşınları üçün dayanacaqlara malikdir. İnkişaf etmiş logistika mərkəzləri avtomobillərə texniki qulluq, gömrük, broker və digər xidmətlər göstərir. Əslində logistik mərkəzlər malların tədarükçüdən istehlakçıya ən qısa müddətdə və ən aşağı maliyyə xərcləri ilə çatdırılması problemini həll etmək üçün yaradılır.
Göndərmə və Fiziki Paylanma
malların istehsalçıdan və ya təchizatçıdan müştəriyə daşınması və çatdırılması ilə məşğul olan logistikanın mühüm aspektləridir. Bu proseslər məhsulların səmərəli daşınmasında və vaxtında çatdırılmasında mühüm rol oynayır. Bu proses hava yolu nəqliyyatı, quru yolu nəqliyyatı, dəniz yolu nəqliyyatı və dəmir yolu nəqliyyatı vasitəsilə həyata keçirilir. Təyyarə ilə daşınan bütün yüklərin bu tip yüklər üçün standart olan qablaşdırması olmalıdır. Konteyner istismara yararlı olmalı, aşağı təzyiqə (193 GPa-a qədər), çətin temperatur şəraitinə (+-600C), vibrasiya yüklərinə tab gətirməlidir. Avtomobil nəqliyyatı ilə yüklərin daşınması müqaviləsinin əsas şərtləri aşağıdakılardır: tərəflərin adı və yeri; yükün adı və miqdarı, onun qablaşdırılması; daşınma qaydaları və şərtləri; yükləmə-boşaltma yeri və vaxtı; nəqliyyat xərcləri; müqavilə tərəflərinin (və ya tərəflərdən birinin) digər şərtləri Dəniz yolu ilə göndərilən göndərişlər, xüsusən də daşınmalar standart daşınma konteynerlərindən istifadə edilərək göndərilirsə, ümumiyyətlə təfərrüata daha az diqqət yetirilir. Bununla belə, yükgöndərənlər yükləri dəniz nəqliyyatına hazırlayarkən daha bir neçə aspektdən xəbərdar olmalıdırlar. Dəmir yolu bir neçə növ yük daşımalarını həyata keçirə bilər: marşrut (yük üçün bütün qatar), qrup (yük üçün bir neçə vaqon), vaqon (bütün yüklər bir vaqonda olur), yüklərin konteyner daşınması və kiçik partiyaların malların daşınması. kombinə edilmiş vaqonlar. Göndərmə malların bir yerdən digər yerə daşınmasına aiddir ki, bu da yerli ərazi, region daxilində və ya beynəlxalq sərhədlərdən keçə bilər. Bu, uyğun nəqliyyat növünün seçilməsi, daşınmanın təşkili və malların hərəkətinin idarə edilməsini əhatə edir. Proseslərin həyata keçirilməsinə nəzarəti isə logistika meneceri həyata keçirir.
Təchizat Zənciri
Logistikada təchizat zənciri malların və xidmətlərin ilkin xammal mərhələsindən son istehlakçıya qədər istehsalı, çevrilməsi, bölüşdürülməsi və çatdırılması ilə məşğul olan bütün fəaliyyətlər, təşkilatlar, insanlar, məlumat və resurslar şəbəkəsinə aiddir. O, bir məhsul və ya xidməti bazara çıxarmaq üçün tələb olunan bütün prosesləri və qarşılıqlı əlaqələri əhatə edir. Müasir təchizat zəncirləri tez-tez müxtəlif ölkələr və bölgələrdə yayılmış təchizatçılar, istehsalçılar və müştərilərlə qlobal şəbəkələri əhatə edir. Bu mürəkkəblik dəyişən tələblərə və bazar şərtlərinə effektiv koordinasiya, görünürlük və cavab vermək üçün qabaqcıl logistika və texnologiya həlləri tələb edir. Bütövlükdə, effektiv logistika menecmenti xərclərə qənaət, təkmilləşdirilmiş müştəri xidməti, təkmilləşdirilmiş səmərəlilik, inventarın optimallaşdırılması, çeviklik, əməkdaşlıq, risklərin azaldılması və davamlılıq da daxil olmaqla çoxsaylı üstünlüklər təklif edir. Bu, tədarük zəncirlərini optimallaşdırmaq, rəqabət üstünlüyü əldə etmək və bazarın daim dəyişən tələblərinə cavab vermək istəyən təşkilatlar üçün vacib funksiyadır. Nəzərə alın ki, bu sahələr bir-biri ilə bağlıdır və effektiv logistika idarəetməsi bütün təchizat zəncirini və onun müxtəlif komponentlərini nəzərə alan vahid yanaşma tələb edir. Logistika tədarük zənciri boyunca malların, xidmətlərin və məlumatların idarə edilməsi və hərəkəti ilə məşğul olan müxtəlif fəaliyyətləri əhatə edən geniş bir sahədir. Nəqliyyat və logistika sistemlərinin təmin edəcəyi 6 əsas üstünlüyü nəzərdən keçirək.
- Əməliyyat zamanı mexaniki xətaların azaldılması
Müəssisənin nəqliyyat şöbələrinin əməliyyatlarının avtomatlaşdırılması işdə mexaniki səhvləri və insan amilinin rolunu minimuma endirməyə kömək edir. Bir çox TMS əlavə məlumatlara çıxışı təmin edən daxili uçot sistemləri ilə inteqrasiya olunur.
- Gündəlik Tenderlə Ən Yaxşı Yük Qiymətləri
Bir çox yükgöndərənləri maraqlandırır ki, daha sərfəli nədir – yükdaşıma üçün uzunmüddətli tenderlər keçirmək, yoxsa hər gün xəbərdar olmaq daha yaxşıdır? Cavab kifayət qədər aydındır. Gündəlik təklif bazarda istənilən xidmətin qeyri-məhdud sayda provayderi olduqda təsirli olur. Ölkəmizin nəqliyyat bazarı daşıyıcılarla doymuşdur, ona görə də elektron ticarət metodundan istifadə edərək gündəlik olaraq sadəcə olaraq “bir-birindən xəbərdar olmaq” və ticarət etmək daha sərfəlidir. Bu vəziyyətdə nəqliyyatın olmaması riskləri minimaldır. Gündəlik elektron tenderlərin üstünlükləri arasında: onlar qiymətlərin gündəlik monitorinqini təmin edir, həm böyük, həm də kiçik həcmli yüklər üçün effektivdir, hazırda ən sərfəli tarifi əldə etməyə və daşıyıcılarla qarşılıqlı əlaqəyə cavabdeh olan personalın xərclərini azaltmağa imkan verir. Bundan əlavə, tenderlərin və daşıyıcılarla münasibətlərin şəffaflığı artırılır, nəqliyyat xidməti təminatçılarından asılılıq əhəmiyyətli dərəcədə azaldılır.
- Operatorla əlaqənin onlayn idarə olunması
Bulud nəqliyyat və logistika sistemləri digər çatdırılma iştirakçıları ilə real vaxt rejimində onlayn qarşılıqlı əlaqəni təmin edir. Bu, yüklərin çatdırılmasının idarə edilməsi prosesinin görünməsini artırır və daşıyıcılarla şəffaf və effektiv əlaqələr qurur. Tranzitdə yüklərin onlayn monitorinqinin və daşıyıcı tərəfindən reytinqin idarə edilməsinin əlavə funksionallığı xidmətlərinizin keyfiyyətini yüksəltməyə və vaxtında çatdırılmanı təmin etməyə imkan verir.
- Yüklə bağlı ətraflı analitika və statistik məlumatlara giriş
TMS-in təqdim etdiyi analitik və hesabat alətlərindən istifadə edərək, istədiyiniz vaxt əvvəlki seçimlərinizin nəticələrini görə və təhlil edə bilərsiniz. Tutaq ki, siz qiymət və etibarlılıq meyarlarına uyğun olaraq mallarınızın daşınması üçün uyğun daşıyıcı seçməlisiniz. Siz seçiminizi edin. Nəticədə mallarınız 10 dəfə bazarda ən aşağı qiymət təklif edən daşıyıcı tərəfindən, 5 dəfə isə başqa bir “ucuz” daşıyıcı tərəfindən çatdırılır, lakin qiymətləri müxtəlif şərtlərdən asılı olaraq dəyişir. Bir ay sonra, analitikaya baxdıqdan sonra aşağıdakı mənzərəni görürsünüz: “ən ucuz” daşıyıcı malları yalnız 60% hallarda vaxtında çatdırır, digər təchizatçı isə 100% hallarda malları çatdırır. Bu, sonrakı idarəetmə qərarlarının qəbulu üçün çox dəyərli analitik məlumatdır. Burada qeyd etmək faydalı olar ki, daşıyıcıların reytinqini idarə etmək üçün alət təklif edən sistemlərdən istifadə etmək üstünlük təşkil edir. Bu, həqiqətən etibarlı və sübut edilmiş nəqliyyat tərəfdaşları seçməyə imkan verəcək və müştərilərinizə xidmət səviyyəsini yüksəldəcək.
Bir cavab yazın