Təchizat Zənciri idarə edilməsi
Tahmina2023-12-01T11:31:29+04:00Təchizat Zənciri İdarəçilyinin Əsas Prinsipləri
Təchizat zəncirinin idarə edilməsi bir neçə prinsipə əsaslanır.Ümumilikdə isə Təchizat zənciri yuxarı və aşağı axım bağlantıları vasitəsi ilə müxtəlif proseslər və fəaliyyətlər nəticəsində son istifadəçi (müştəri və ya istehlakçı) üçün məhsul və xidmət formasında dəyər yaradan təşkilatların şəbəkəsidir. Təchizat zəncirinin idarə olunması xammaldan başlayaraq son/hazır məhsulun istehlakçıya çatdırılmasına qədər məhsul və ya xidmətin bütün istehsal axınının idarə olunmasıdır. Bu mövzu ilə bağlı əsas prinsiplərdən bir neçəsini sizinlə paylaşırıq.
İncə təchizat – Aşağı qiymətə yüksək həcmdə istehsal etməyə yönəlmiş ənənəvi və populyar “fabrik” zənciridir.
Düzəlt və ya al – Məhsulun daxildə istehsalı və ya onu xarici təchizatçıdan satın alınması arasında seçim qərarı mexanizmidir.
Çevik təchizat – Tələb, müştəri tərcihlərinə və sənayedəki dəyişikliklərə tez cavab verən təchizat zənciri metodudur.
Sərfəli sifariş miqdarı [economic order quantity – EOQ] – İnventarın idarə olunmasında ümumi saxlama və sifariş xərclərini minimuma endirən optimal sifariş miqdarıdır.
Tender isə satınalma metodlarından biri olub əsasən böyük həcmli və məbləği satınalmaların həyata keçirilməsi zamanı tətbiq olunur (sifarişçi nəyi necə istədiyini müəyyən edə bildikdə) satınalma müqaviləsinin yerinə yetirilməsi üzrə iddiaçıların .. təqdim etdikləri təkliflərdən ən səmərəlisinin seçilməsi məqsədi ilə keçirilən müsabiqədir.
Təchizat Zənciri Planlaması və İdarəetmə Prosedurları
Təchizat zənciri və ya təchizatı zənciri, şirkətinizin bir spesifik məhsulunun yaradılmasında iştirak edən mal və xidmətlər tədarükçülərinin tədarükçüləridir. Ən maraqlısı budur ki, hər bir xüsusi məhsul və ya homojen məhsullar xətti üçün bir şirkətin özünəməxsus təchizatı zənciri ola bilər. Təchizat zəncirinin idarəetmə qruplarının həlledici hərəkətə keçməsinə imkan verən rəqəmsal vasitələr var və gözlənilən tələbi ilə uyğunlaşma üçün faktiki anlayışlara əsaslanaraq tədarük zəncirlərini dəyişdirməyə imkan verir. Bulud sistemi, hazırda tədarük zəncirinin idarə edilməsində böyük rol oynayan güclü bir vasitədir. Bu sistem şirkətə xarici mənbələrdən genişlənən vahid məlumat modelləri yaratmağa imkan verir.
Təchizat zəncirinin idarə edilməsi üçün buluddan istifadə tendensiyası bir çox şirkəti, logistika xərclərinə qənaət və artan gəlirlər üçün çatdırılma performansının yaxşılaşdırılmasıdır. kinci strategiya sürətli planlaşdırma və inteqrasiya edilmiş istehsal ilə uyğunlaşma və sürətli tədarük zənciri yaratmaqdır. Çeviklik tədarük zəncirinin idarə edilməsinin əsas strategiyalarından biridir.
Bulud əsaslı platformalar, maliyyə və materialların planlaşdırılması vəzifələrini birbaşa satınalma, istehsal və inventar idarəetmə kimi işlərin icrasına bir onlayn interfeysdə birləşdirəcəkdir.
Tədarikçi şirkətlərin, sıfır gecikmə planı hazırlamaq bacarığı var ki, bu da öz növbəsində daha sürətli hərəkət etmək və müəyyən bazarların dinamikasına sorunsuz axını uyğunlaşdırmaq imkanı verir.
Üçüncü tədarük zəncirinin idarəetmə strategiyası, məhsul dizaynını və tədarükü, istehsal və davamlılığı, istehsal və davamlılığın idarə olunması, sərfəli yenilik üzərində irəliləmək üçün optimallaşdırmaq olar.
Məhsulun inkişafı və təchizatı zəncirvari planlaşdırma keçmişdə ayrı funksiyalar idi və indi bu prosesə sona çatır. Bir platformaya tədarük zəncir planlayıcıları ilə dizayn qrupları birləşdirin.
Təchizat Zənciri Texnologiyaları: Avtomatlaşdırma və İnteqrasiya
Təchizat zəncirinin müasir idarə üsulunda inteqrasiya əsas rol oynayır. Belə ki, təchizat zəncirinə daxil olan hər bir tərəfin digər tərəf eləcə də bütünlüklə təchizat zəncirinin performans göstəricisi üzərində birbaşa və ya bilavasitə təsiri var. Təchizat zəncirinin idarə olunmasında inteqrasiya anlayışının əsasını təchizat zəncirinə daxil olan tərəflərin əməkdaşlıq və partnyorluğu vasitəsi ilə təchizat zəncirinin idarə olunmasında səmərəliliyi artırmaq təşkil edir. Yəni inteqrasiya dedikdə təchizatçı, istehsalçı, anbar, distribütor və ya pərakəndə satıcının məlumatları, bilik və bacarıqlarını paylaşaraq əldə etdikləri etibarlı əməkdaşlıqlar və bunun əsasında təchizat zənciri boyunca prosseslərin sinxronizasiyası başa düşülür.
Logistik texnologiyaları təchizat zənciri texnologiyalarında vacib yer tutur. Bu mövzuya ümumi nəzər yetirsək, logistika yunan dilindəki «logistike» sözündən götürülən və “hesablama, düşünmə sənəti” (konkret əşya) mənasınıverən logistika, təchizat zənciri proseslərinin bir hissəsi olub müştərinin tələbatını ödəmək üçün malların, xidmətlərin və müvafiq məlumatların hər hansı başlanğıc nöqtəsi ilə son istehlak nöqtəsi arasında irəli və geri axımının və saxlanmasının səmərəli və effektiv şəkildə planlanması, tətbiq olunması və nəzarət edilməsini ehtiva edir. Logistik idarəetmə və tədarük zənciri idarəçiliyi arasında əhəmiyyətli bir əlaqə var. Bir çox insanlar bu iki idarəçiliyin öz fəaliyyətlərini idarə etmək hüququna malik olan müxtəlif şöbələr olduğunu düşünürlərsə də, logistika xüsusi tapşırıqları yerinə yetirən tədarük zəncirinin idarəolunmasının bir hissəsidir. Tədarük zənciri müəssisəsinin bu idarəçilik tərəfindən təklif edilən xidmətlərinin keyfiyyətinə təsir etmədən fəaliyyətləri həyata keçirəcəyini vurğulamaq lazımdır. Logistika və yükdaşıma əməliyyat zəncirində qida, materiallar, heyvanlar, avadanlıqlar və mayelər kimi fiziki əşyalarla yanaşı vaxt və informasiya kimi qeyri-maddi mövhumlar da idarə olunur. Fiziki əşyaların logistikasına informasiya axının inteqrasiyası, materialların işlənməsi, istehsal, qablaşdırma, inventarlaşdırma, daşınma, anbarlama və təhlükəsizliyin təmin olunması daxildir.
Stok İdarəetmə Təcrübələri: Ən Yaxşı Təkmilləşdirmə Praktikaları
Stok – ehtiyatlar, bir şirkətin istehsal etmək üçün saxladığı xammal, yarımfabrikat, hazır məhsul və ya aktivlərin təbii məhsuludur. Stok nəzarətinin məqsədi arzu olunan malların istənilən vaxtda hazır olması və buna ən qənaətli şəkildə nail olmaqdır. Əsas ehtiyata nəzarət üsulları; vizual yoxlama üsulu, ikiqat qutu üsulu, A.B.C. metodu, maksimum – minimum ehtiyata nəzarət üsulu və iqtisadi sifariş miqdarı modeli.Stokların ağıllı idarə edilməsinin də bəzi üstünlükləri vardır.
Öncə stok, yəni ehtiyat, istehsal prosesinin müntəzəm və davamlı olaraq davam etməsini təmin edir. Beləliklə, xammal və ya məhsul çatışmazlığı səbəbindən istehsal prosesi dayanmır və ya pozulmur.
Tələblər düzgün müəyyənləşdirildikdə və idarə olunduqda maliyyə menecmenti effektiv olur.
Təchizat və satış prosesləri sadələşdirilir və bununla da xərcləri azaldır.
Xərclərin uçotu daha asan aparıla bilər.
İstehsal prosesləri reallığa yaxınlaşır və idarə olunması asanlaşır.
Material və məhsul itkisi minimuma endirilir.
Təchizat Zənciri Təhlükələri və Təhlükəsizliyin Əhəmiyyəti
Təchizat zəncirinin təhlükəsiz, davamlı və yaxşı idarə olunması müəssisələr üçün həmişə vacibdir. Xüsusilə tədarük zəncirinin çox böyük və mürəkkəb olduğu hallarda, mükəmməl təhlükəsizlik müəssisənin təhlükəsizliyi deməkdir. Təchizat zənciri təhlükəsizliyi, təchizatçı şirkətlərin keyfiyyətli yanaşma və fəaliyyət göstəricilərini, ətraf mühit qarşısında məsuliyyətlərini və qanuni qaydalara uyğun fəaliyyətlərini əhatə edən geniş bir konsepsiyadır.
Təchizat zənciri təhlükəsizlik idarəetmə sistemi ənənəvi tətbiq olunan tədarük zənciri idarəetmə təcrübələrini təhlükəsizlik tədbirləri ilə birləşdirən və təchizatçı şirkətin fəaliyyətini terrorizm, oğurluq və pirat kimi təhdidlərdən qoruyan bir sistemdir. Ümumiyyətlə, təhlükəsizlik menecmentinin əsas xüsusiyyətləri tədarükçü şirkət qeydiyyatının təsdiqlənməsi, yük baxışları və tranzit yük təhlükəsizliyi kimi məsələlərdir.
Bu gün tədarük zəncirləri qloballaşır və getdikcə daha da mürəkkəbdir. Beləliklə, müəssisələr daha çox təhlükəsizlik riski və uyğunluq maneələri ilə qarşılaşırlar. Təchizat zənciri təhlükəsizlik idarəetmə sistemi tətbiq olunarsa, bu risklər və maneələr əvvəlcədən müəyyənləşdirilir və onları səmərəli idarə etmək üçün lazımi alətlər və xidmətlər təmin olunur. Əmanətin təkmilləşdirilməsi burada əsas rola sahibdir.
Bir cavab yazın